ЖОО-ДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада химия пәні бойынша функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың методологиялық негізі қарастырылады. Методологиялық негізге функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тапсырмалар жүйесі, құрылымы мен мазмұны, әдістемелер, әдіс-тәсілдер жүйесі, оқу бағдарламалары мен оқулық, кітаптардың мазмұны кіреді. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тапсырмаларын студенттерге ұсыну үшін қойылатын критерийлер белгіленді. Критерийлер бойынша ұсынылған тапсырмалар арқылы студенттердің логикалық сыни ойлауын қадағалап, өзіндік шешім қабылдау қабілеттері дамыды. Студенттерді функционалдық сауаттылыққа үйрете отырып, болашақ мұғалім ретінде алдына білім алуға келген оқушыларға сауаттылық деңгейлерін үйрете алу деңгейіне жеткізетін болады. PISA халықаралық зерттеуінде ұсынылатын тапсырмалар басшылыққа алынып, күнделікті қолданылып келе жатырған тапсырмалардан ерекшеленді. Зерттеуде функционалдық сауаттылықтың құрылымдық компоненттері, оны қалыптастырудың педагогикалық шарттары және жоғары оқу орындарындағы оқыту үдерісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер талданады. Функционалдық сауаттылықтың қалыптасқандығын бағалау жүйесі арқылы анықтау қарастырылады.
Article Details
##submission.citations##
Temirkulova, N.I. (2023). Experience in Developing Functional Literacy of Schoolchildren in Kazakhstan. In Functional Literacy: New Didactic Solutions and Methodological Imperatives: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. – Yaroslavl: RIO YSPU. – 451 p. (New Didactics). – pp. 430–439.
Dauletova, N.A. (2019). Effective Methods for Developing Students’ Functional Literacy: Methodological Guide. – Atyrau: “Orleu” National Center for Professional Development, Branch of Atyrau Region Institute for Advanced Training of Pedagogical Workers. – 80 p.
Tupikin, E.I., Gorbenko, N.V., Gavrilova, G.V., Suvorova, E.V. (2012). Contextual Tasks as the Most Important Tool for Identifying the Level of Competency Mastery among College Students. International Journal of Experimental Education, No. 4-2, pp. 251–253.
Collection of Educational Tasks for Developing Functional Literacy of Learners. – Nur-Sultan: Y. Altynsarin National Academy of Education, 2022. – 240 p.