«PLATONUS» БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ ЕНУ ТЕСТІЛЕУ ӘДІСТЕМЕСІН ӘЗІРЛЕУ

Main Article Content

Н.М. Таубай

Аңдатпа

Бұл мақалада көптеген қазақстандық жоғары оқу орындарында кеңінен қолданылатын «Platonus» білім беру платформасына ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін талдау әдістемесі талқыланады. Ағымдағы қауіптер, оларды анықтау әдістері және тәуекелдерді азайту шаралары ұсынылған. Талдау негізінде техникалық, ұйымдастырушылық және әкімшілік аспектілерді қамтитын деректерді қорғау шараларының кешені ұсынылады. Қолданылған зерттеу әдісі Burp Suite, Nmap, OWASP ZAP және OpenVAS құралдары арқылы ену тесті болды. Пайдаланушының құпиялылығына, деректердің тұтастығына және қызметтің қолжетімділігіне ерекше назар аударылады. Зерттеу нәтижелері білім беру платформаларының әкімшілері, ақпараттық қауіпсіздік мамандары және цифрлық білім беру жүйесін әзірлеушілер үшін пайдалы болуы мүмкін. Зерттеудің мақсаты – осалдықты бағалаудың жүйелі тәсілі арқылы білім беру ортасын қауіпсіз пайдалану үшін қауіптерді анықтау және оларды жою әдістемесін әзірлеу.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Ivanov, A.K., & Petrova, B.M. (2023). Analysis of Digital Literacy Among University Faculty in Kazakhstan. Journal of Information Security, (4), 56–72.

Karimov, A.B. (2023). Analysis of Information Security Threats in Distance Learning Systems. Bulletin of KazNU. Series of Informatics, 2(45), 89–104.

Nazarbayev University. (2020). Annual Report on Information Security for 2023. Nur-Sultan, 64 p.