LESSON STUDY ӘДІСІН БИОЛОГИЯ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРЫНДА ҚОЛДАНУ

Main Article Content

Камила Жанболатовна Канижан

Аңдатпа

Бұл мақалада Lesson Study әдісінің биология мамандығы студенттерінің зертханалық жұмыстарындағы тиімділігі қарастырылады. Әдістің студенттердің практикалық дағдыларын дамытуға, өзара бағалау және рефлексия жүргізуге қалай ықпал ететіні сипатталады. Зерттеу барысында студенттердің оқыту үдерісіне белсенді қатысуының олардың тәжірибелік қабілеттерін жақсартатыны анықталды. Lesson Study әдісі студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын жетілдіруге, өзара пікір алмасу арқылы жаңа білім қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл әдісті қолдану нәтижесінде студенттердің зертханалық жұмыстардағы белсенділігі артып, топтық жұмыстағы тиімділігі күшейгені байқалды. Сонымен қатар, Lesson Study студенттердің рефлексиялық ойлау қабілетін дамытып, өз қателерін түзетуге және оқыту стратегияларын жетілдіруге ықпал ететіні анықталды.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Dudley, P. (2013). Teacher learning in Lesson Study: What interaction-level discourse analysis revealed about how teachers utilised student learning data. Teaching and Teacher Education, 34, 107–121.

Fernandez, C., & Yoshida, M. (2004). Lesson Study: A Japanese Approach to Improving Mathematics Teaching and Learning. Routledge.

Hofstein, A., & Lunetta, V. N. (2004). The laboratory in science education: Foundations for the twenty-first century. Science Education, 88(1), 28–54.

Lewis, C. (2002). Lesson Study: A Handbook of Teacher-Led Instructional Change. Research for Better Schools.

Stigler, J. W., & Hiebert, J. (1999). The Teaching Gap: Best Ideas from the World's Teachers for Improving Education in the Classroom. Free Press.