ОРТА МЕКТЕПТЕ "МЕТАЛДАР" БӨЛІМІН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада орта мектептің жоғары сыныптарында "Металдар" бөлімін оқытуда заманауи модульдік технологияларды қолданудың тиімділігі жан-жақты зерттеледі. Зерттеудің мақсаты – оқушылардың оқу белсенділігіне, түсіну деңгейіне және оқу материалын меңгеруіне жаңа технологиялардың ықпалын анықтау. Жұмыс аясында когнитивтік өзгерістерді бағалау үшін сандық және сапалық зерттеу әдістері қолданылды.Білім беру үдерісіне инновациялық әдістерді тиімді енгізу және мектеп химиясында STEM-білім беру принциптерін дамыту жолдарын ұсынады. Бұл мақала педагогикалық практика мен білім беру саясаты үшін өзекті ұсыныстар ұсына отырып, білім беру жүйесін трансформациялауға бағытталған.
Article Details
##submission.citations##
Fryer, L.K., Bovee, H. N. (2020) Virtual experimental platforms in chemistry education and their impact on students' self-efficacy. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 17, 18.
Torrisi-Steele, G., Drew, S. (2020). Blended learning: The new normal and new technologies. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 17, 22.
Bond, M., Bedenlier, S. (2021). Synthesizing student engagement research with digital technology: A systematic review of the literature. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 18, 35.
Ivanov, I.I. (2021). The impact of modular approaches on student performance in chemistry (Master’s thesis). Moscow: Moscow State University. 142 p.
Petrova, S. V. (2020). Innovative practices of teaching chemistry through virtual reality. Moscow: Nauka Publishing. 199 p.
Li, M., & Po, F. (2021). Review of student learning assessment methods in interdisciplinary STEM education. International Journal of STEM Education, 8, 14.