БИОЛОГИЯ САБАҒЫНДА СТОРИТЕЛЛИНГ ПЕН ДӘСТҮРЛІ ӘДІСТЕРДІҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада биологияны оқытуда сторителлинг әдісін қолданудың педагогикалық тиімділігі, танымдық және эмоционалдық аспектілері қарастырылады. Сторителлингтің оқушылардың есте сақтау қабілетіне, шығармашылық ойлауына және сабаққа қызығушылығына тигізетін әсері талданады. Сондай-ақ, сторителлинг пен дәстүрлі әдістердің салыстырмалы талдауы ұсынылып, нақты сабақ жоспарларындағы қолдану мысалдары келтіріледі. Зерттеу нәтижелері сторителлинг әдісінің оқушылардың белсенділігін арттырып, оқу материалын жеңіл әрі қызықты қабылдауына көмектесетінін көрсетеді.
Article Details
##submission.citations##
Arapbaykyzy N. Pedagogical methods used to develop students' cognitive interest in biology lessons //Theoretical Hypotheses and Empirical Results. – 2023. – No. 5.
Goodsell D. S., Dutta S., Voigt M., Zardecki C. Molecular storytelling for online structural biology outreach and education // Structural Dynamics. – 2021. – Vol. 8, No. 2.
Kapsala N., Mavrikaki E. Storytelling as a pedagogical tool in nature of science instruction // Nature of Science in Science Instruction. – Springer, 2020. – P. 415-428.
Mosorov E. O., Sotnikova E. B. The storytelling method in biology lessons // Questions of Pedagogy. – 2021. – No. 4. – P. 112-118.
Kiselyov K., Schunn C. D. Storytelling as a tool to enhance conceptual knowledge in cell biology //Journal of Microbiology & Biology Education. – 2022. – Vol. 23. – No. 2. – P. e00308-21.