ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ҒЫЛЫМИ ЖОБАҒА ДАЙЫНДАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Main Article Content

Нұржан Талғатұлы Оңғаров

Аңдатпа

Бұл зерттеу жұмысы дарынды оқушыларды математика пәнінен ғылыми жобаға дайындау процесін ұйымдастыруға арналған. Жобаның мақсаты – оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту, олардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру және ғылымға деген қызығушылығын арттыру.Зерттеуде дарынды оқушыларды анықтау, олардың қабілетіне сәйкес ғылыми жоба тақырыбын таңдау және жобаны сәтті жүзеге асыруға қажетті тапсырмалар қарастырылған. Сонымен қатар, зерттеу барысында оқушылардың ғылыми жобаларды орындау әдістері және цифрлық технологияларды қолдану тәсілдері талданады. Жобаның жаңашылдығы оқыту процесіне жеке бағдарланған және тәжірибелік зерттеу әдістерін енгізу арқылы оқушылардың теориялық білімін нақты өмірде қолдануға мүмкіндік беруінде. Бұл тәсіл оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуға және болашақта ғылыми-техникалық салада табысты қызмет етуіне негіз болады. Зерттеу нәтижелері оқушылардың математика пәні бойынша ғылыми жобаларға қатысуын жүйелі түрде ұйымдастырудың тиімділігін көрсетеді. Әдістемелік ұсыныстар мұғалімдер мен ғылыми жетекшілерге дарынды оқушылармен жұмысты жақсарту үшін пайдалы болады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Tajieva Z. D. Organization of research and project work with secondary school students. Educational and methodical manual / Z. D. Tazhieva, N. O. Bekeshova, A. S. Tynysbekova. - Kyzylorda, 2022. - 85 P.

Alexandrov A.D., Werner A. L., Ryzhik V. I. geometry for 10-11 classes: a practical lesson for studying schools and classes with applied knowledge of mathematics. M.: Prosveshchenie, 1992. –238s .

Bitibaeva K. O. ways to engage students in scientific research work. - Methodical instruction for teachers. - Almaty: Dauirkitap, 2012 – - 124b

R. T. Brzhanov .Synopsis of lectures on the discipline" building structures – 1".Textbook, 2010-p.

D. K. Dzhakiyaev, T. S. Oshkina, B. D. Dzhakiyaev. Construction mechanics: educational and methodical manual/, 2017. - 93 P.

Abylkasymova A.E. Theory and methodology of teaching mathematics: didactic and methodological foundations : A textbook. Almaty : Mektep, 2014. 224 p.

Friedman L.M.Learn to learn mathematics : A book for students. Moscow : Prosveshchenie Publ., 1985. 112 p .

Shteyngauz G.One hundred tasks : A collection of tasks / Translated from Polish by G.F. Boyarskaya and B.V. Boyarsky.

Moscow : Nauka Publ., 1982. 168 p.

Friedman L.M. How to learn to solve problems : Conversations about solving mathematical problems / Edited by L.M. Friedman. Moscow : Prosveshchenie Publ., 1979. 160 p.

Bruyatsky E.V.Mathematical methods in problems of management of science /G.M.Dobrov. - Kiev : Naukova Dumka Publ., 1973. - 184s.