СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ ӘДІСІМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Main Article Content

Нұрбол Мұратбекұлы Тоқтарбаев

Аңдатпа

Бұл мақалада сындарлы оқыту технологиясының математикалық сауаттылықты дамытудағы маңыздылығы мен тиімділігі қарастырылады. Сындарлы оқыту әдістері оқушылардың логикалық және сыни ойлау қабілеттерін жетілдіруге, практикалық дағдыларды қалыптастыруға және алған білімдерін шынайы өмірлік жағдайларда қолдануға бағытталған. Мақалада оқытудың белсенді әдістері, топтық және жұптық жұмыстар, проблемалық тапсырмалар мен шынайы өмірлік модельдеулердің рөлі жан-жақты талданады. Сонымен қатар, сындарлы оқыту технологиясының ҰБТ және басқа емтихандардағы нәтижелерге оң әсері атап өтіледі. Зерттеу барысында математиканың нақты тақырыптары (геометрия, алгебра, функциялар) бойынша сындарлы әдістердің қолдану мысалдары келтірілген. Сабақтардан алынған тәжірибелік нәтижелер мен оқушылардың жетістіктері сараланып, оқыту сапасын жақсартудың жолдары ұсынылады. Мақала мұғалімдерге арналған практикалық ұсыныстар мен әдістемелік нұсқаулықтар береді. Оқушылардың белсенділігін арттыру және олардың өздігінен білім алуына ықпал ететін сындарлы оқыту тәсілдерін енгізу жолдары ұсынылған.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Vygotsky, L.S. (1986). Thought and Language. Moscow: Pedagogy.

Bloom, B. (1956). Taxonomy of Educational Objectives. New York: Longman.

Nazarbayev, N.A. (2012). Kazakhstan-2050 Strategy: New Political Course of the Established State.

Zhussupbek, M. (1992). Pedagogy. Almaty: Ana Tili.

Kurmanalina, Sh.Kh., Sarbasova, T.A., Abiev, Zh.A. (2007). Pedagogy. Almaty: Foliant.

Mukhanbetzhanova, A.K. (2013). Modern Pedagogical Technologies. Astana: Foliant.

Rubinstein, S.L. (1946). Fundamentals of General Psychology. Moscow: Academy.

Methodological Guide for Teachers. (2020). Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan.

Martin A. Simon (1995). Constructivist Approaches to Mathematics.

Jodi B. Prideaux (2007). Constructivist Teaching in Math Classrooms.

Buffalo State University. Teaching with Constructivism: Constructivist Learning and Teaching.