БЕЛСЕНДІ АҚЫЛ-ОЙ, ЕРКІН БОЛАШАҚ: БЕЛСЕНДІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДІ ЖЕТІЛДІРУ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл зерттеу белсенділікке негізделген оқыту тәсілінің бастауыш сынып оқушыларының ағылшын тілін меңгеруін арттыруға әсерін зерттейді. Бастауыш сынып оқушылары үшін негізгі жылдар өте маңызды, өйткені жас оқушылардың танымдық икемділігіне байланысты тілді меңгеру қабілеті артады. Алты апталық тәжірибе аясында жүргізілген зерттеуге Қазақстанның Алматы қаласындағы екі мектептің 8-10 жас аралығындағы 15 оқушысы қатысты. Зерттеу оқушылардың шектеулі белсенділігі мен коммуникативті дағдыларының дамымағандығын анықтайтын мұғалімдерге бағытталған дәстүрлі әдістерді бақылаудан басталды. Бұған жауап ретінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған топтық жұмыс, жұптық іс-шаралар және ойындар сияқты интерактивті тапсырмаларға баса назар аудара отырып, белсенділікке негізделген жаттығулар сериясы әзірленді және жүзеге асырылды. Тестілеуге дейінгі және тесттен кейінгі нәтижелерді салыстырмалы талдау, әсіресе тыңдау және сөйлеу дағдыларының айтарлықтай жақсарғанын көрсетті, бұл ретте оқушылардың өзіне деген сенімділігі, ынтасы және сыныптағы іс-шараларға белсенді қатысуы байқалды. Сапалы бақылаулар бұл тұжырымдарды растап, ынтымақтастықтың артқанын және коммуникативті жағдайларда ағылшын тілін тиімді қолдануды атап өтті. Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларына шет тіліндегі білім беруді іс-әрекетке негізделген әдістемелер арқылы жақсарту жолдары зерттеліп, білім беруді 21 ғасырдағы оқыту стильдеріне сәйкестендіру үшін теория мен практика арасындағы алшақтықты жою жолдары қарастырылған.
Article Details
##submission.citations##
Johnson, D. W., Johnson, R. T., & Holubec, E. J. (1993). Cooperation in the Classroom.
Geneva Global (2021). Introduction to Activity-Based Learning.
David Horsburgh's Neel Bagh Vs Activity Based Learning in Chennai Corporation Schools - A Study. https://www.researchgate.net/publication/322255438_David_Horsburgh's_Neel_Bagh_Vs_Activity_Based_Learning_in_Chennai_Corporation_Schools_-_A_Study