МЕКТЕП ГЕОГРАФИЯСЫНДА МӘСЕЛЕЛІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ

Main Article Content

Жанерке Серікқызы Айтбай

Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп географиясында мәселелік оқыту технологиясын қолданудың маңызы қарастырылады. Мәселелік әдіс оқушылардың өзіндік ізденіс жүргізуіне, ақпаратты талдауына, мәселені шешуге гипотезалар ұсынуына және шығармашылық қабілетін шыңдауына мүмкіндік беретін тиімді педагогикалық тәсіл ретінде сипатталады. Сонымен қатар, стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетіне, креативті ойлау қабілетіне тигізетін әсері талданады. Мәселелік оқыту технологиясының түрлері, кезеңдері, мәселелік жағдайды тудырудың әдістері, мәселелік сұрақтар, мәселелік оқытудағы оқытушы және студенттердің іс-әрекеті көрсетілген.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Toksanbayeva N.K. The structure of cognitive activity in the teaching process system. PhD dissertation... Abstract. Almaty, 2001.

Şendağ S., Ferhan-Odabasi H. Effects of an online problem-based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills. Computers & Education, 53, 2009. – pp. 132-141.

Mergendoller J., Maxwell N., Bellisimo Y. The effectiveness of problem-based instruction: A comparative study of instructional methods and student characteristics. Interdisciplinary Journal of Problem-based Learning, 1(2), 2006. – pp. 49-69.

Utecht R.J. Problem-based learning in the student-centered classroom. 2003. Retrieved from www.jeffutecht.com/docs/PBL.pdf

Problem-Based Learning Technology. 2017. Retrieved from https://multiurok.ru/files/tiekhnologhiia-probliemnogho-obuchieniia-16.html

Karatay S.E., Tilekova Zh.T. The role of applying problem-based learning technology in the geoecology section of school geography. 2024.

Starchenko M.G. Problem-based learning in geography lessons. 2020.

Kosourova S.P. Organization of problem situations in primary school lessons. 2013.