ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕГІ ЧАТ-БОТТАРДЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДА КІРІКТІРІП ОҚЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ (ХИМИЯ ПӘНІ НЕГІЗІНДЕ)
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада жасанды интеллект (ЖИ) негізінде жұмыс істейтін чат-боттарды химия пәнін оқытуда қашықтықтан және кіріктіріп оқыту жүйесіне енгізудің мүмкіндіктері қарастырылады. Қазіргі таңда қашықтықтан оқыту технологиялары білім беру жүйесінде кеңінен қолданылып келеді. Алайда, мұғалімдер мен білім алушылар үшін тиімді кері байланыс орнату, оқу материалдарын жекелендіру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мәселелері өзекті болып отыр. Осы тұрғыда жасанды интеллект негізіндегі чат-боттарды оқыту процесіне кіріктіру оқу тиімділігін арттырудың перспективалы әдістерінің бірі ретінде қарастырылады. Мақалада ЖИ негізінде жұмыс істейтін чат-боттардың химия пәнінде қолданылу ерекшеліктері, олардың білім алушылармен өзара әрекеттесуі және оқу процесін автоматтандырудағы рөлі жан-жақты талданады. Сонымен қатар, білім беру чат-боттарының құрылымдық ерекшеліктері, олардың адаптивті оқыту жүйелерімен интеграциясы, білім алушылардың жеке оқу траекториясын құрудағы маңызы және білім сапасын арттыруға ықпалы сипатталады. Зерттеу барысында ЖИ-дің оқытуда қолданылатын негізгі алгоритмдері, чат-боттардың функционалдық мүмкіндіктері және оларды химия сабақтарында тиімді пайдаланудың жолдары қарастырылды. Чат-боттардың химиялық есептерді шешуге көмектесу, зертханалық жұмыстарды модельдеу, тестілеу жүргізу және оқушыға жекелендірілген кеңес беру мүмкіндіктері анықталды. Сонымен қатар, оқыту процесінде виртуалды көмекшілердің артықшылықтары мен кемшіліктері, білім алушылардың белсенділігін арттыруға әсері, сондай-ақ мұғалімдердің жұмыс жүктемесін азайтудағы рөлі қарастырылды.
Article Details
##submission.citations##
Kuznetsov, V. V. Internet Communications in the Digital Age: Development and Prospects. – Moscow: Nauka, 2021. – 312 p.
Petrova, I. A. Main Directions for the Development and Implementation of Artificial Intelligence Technologies. – Saint Petersburg: Publishing House of Polytechnic University, 2020. – 280 p.
Belous, E. Chatbots in Education: Opportunities and Challenges // Information Technologies in Education. – 2019. – No. 3. – P. 45-57.
Zilberman, N. N. Chatbots as a Tool for Digital Learning: Analysis and Prospects // Journal of Digital Technologies. – 2020. – Vol. 15, No. 2. – P. 28-40.
Ivanov, A. D. Artificial Intelligence and Chatbots in Learning: Modern Approaches. – Yekaterinburg: Ural Federal University, 2018. – 256 p.
Esayan, A. R., Dobrovolsky, N. M., Chubarikov, V. N. Algorithmic Methods for Modeling Chemical Processes. – Novosibirsk: Siberian Scientific Publishing House, 2021. – 310 p.
Brown, P., Wilson, J. Artificial Intelligence in Chemistry Education: Adaptive Learning Technologies and Their Impact // Journal of Chemical Education. – 2022. – Vol. 99, No. 5. – P. 987-1001.
Smith, R. Machine Learning and Chatbots for Science Education: Opportunities and Challenges // International Journal of Educational Technology. – 2021. – Vol. 13, No. 3. – P. 112-126.