ҒЫЛЫМДЫ ТҮСІНУДІҢ КІЛТІ – ТӘЖІРИБЕДЕ

Main Article Content

Аина Женисовна Жаркенова

Аңдатпа

Білімді тиімді игеру – ғасырлар бойы ғалымдар мен педагогтарды толғандырған мәселе. XVII–XVIII ғасырларда философтар тәжірибелік білімнің маңызын атап өтті, бұл идеялар қазіргі STEM-білім беру жүйесімен үндеседі. STEM-тәсіл білімді нақты өмірде қолдануға бағытталған, ол теория мен практиканы біріктіріп, оқушылардың шығармашылық және техникалық дағдыларын дамытуға көмектеседі. Оқу процесінде механика заңдарын түсіндіру үшін маятник пен таразылар сияқты құралдар қолданылады. Бұл құрылғылардың көмегімен оқушылар физикалық заңдылықтарды тәжірибе арқылы меңгеріп, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

John Locke - An Essay Concerning Human Understanding (1690) - ‘Adam akyly turaly tazhiribe’ (agylshyn tilinde)

John Locke - Some Thoughts Concerning Education (1693) - ‘Tarbiye turaly oylar’

Francis Bacon - Novum Organum (1620) - ‘Zhanja Organon’

Jean-Jacques Rousseau - Émile, ou De l'éducation (1762) - ‘Émile, nemese Tәrbiye turaly’

https://ru.wikipedia.org/wiki/STEM

I. V. Savelyev - ‘Course of General Physics’ (1-volume, mechanics)

Landsberg G.S. - ‘Elementary textbook of physics’ (1 volume, mechanics, molecular physics)