БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КОРПОРАТИВТІК МӘДЕНИЕТІНІҢ МАҢЫЗЫ

Main Article Content

Аян Еділ

Аңдатпа

Мақала жоғары оқу орнында болашақ педагог-психологтардың корпоративтік мәдениетінің маңыздылығын айқындайды. Мақала мақсаты ретінде корпоративтік мәдениеттің айшықтылмаған бағыттарын ашу көзделеді.  Шет ел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасалынады. Мақалада корпоративтік мәдениетке жалпы шолу жасалынып, коммерциялық ұйым мен жоғары оқу орны арасындағы айырмашылық көрсетіледі. Зерттеу барысында шкала әдісімен ЖОО-дағы корпоративтік мәдениетке студенттердің жеке көзқарасы нысанға алынады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

REFERENCES

Spivak, V.A. Corporate Culture. – St. Petersburg: Piter, 2001. – 345 p.

Sergeeva, T.B., & Gorbatko, O.I. Features of the Corporate Culture in Educational Institutions // Pedagogy. – 2006. – No. 10. – pp. 11–21.

Gerasimova, G.V. The Concept and Content of Corporate Culture // Domestic and Foreign Pedagogy. – 2012. – No. 3. – pp. 89–95.

Kolesnikov, A.V. Corporate Culture. – Moscow: Yurayt, 2019. – 167 p.

Schein, Edgar H. (2004). Organizational Culture and Leadership. Jossey-Bass Inc. Pub, 450 p.

Cameron, K.S., & Quinn, R.E. Diagnosing and Changing Organizational Culture: Based on The Competing Values Framework. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall Series in Organizational Development, 1999.

Hofstede, G. (1991). Cultures and Organizations: Software of the Mind. London: McGraw-Hill.

Goleman, D. (1995). When Smart is Dumb. In Emotional Intelligence (pp. 33–45). New York: Bantam.

Arstangaliyeva, G.F. Pedagogical Conditions for the Successful Implementation of the Model for Forming Students’ Corporate Culture in the Open Educational Space of a College // Intellect. Innovation. Investment. – 2011. – No. 1. – pp. 78–81.