БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАЛАЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІН ДАМЫТУ

Main Article Content

Арна Асқар

Аңдатпа

Бұл зерттеу бастауыш мектепте қазақ тілі мен әдебиетін оқыту арқылы балалардың адамгершілік қасиеттерін дамытуға арналған. Зерттеудің негізгі тақырыбы – әдеби шығармалар арқылы оқушылардың этикалық және моральдық құндылықтарын қалыптастыру әдістерін зерттеу. Балалардың адамгершілік қасиеттерін дамыту – қазіргі білім берудің басты міндеттерінің бірі, себебі бұл тұлға қалыптастырудың ажырамас бөлігі болып табылады. Зерттеуде адамгершілік құндылықтарды тәрбиелеуге бағытталған педагогикалық әдістер мен тәсілдер қарастырылады. Оқу үдерісіндегі мәселелер, соның ішінде оқушылардың қызығушылығын арттыру, әдеби материалдарды тиімді пайдалану және мұғалімнің моральдық қасиеттерді қалыптастырудағы рөлі талданады. Сонымен қатар, бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне бейімделген оқыту әдістері ұсынылады. Зерттеудің мақсаты – балалардың адамгершілік қасиеттерін әдеби шығармалар арқылы дамытудың тиімді жолдарын анықтап, оларды оқу үдерісіне енгізу. Осы мақсатқа жету үшін әдеби материалдарға талдау жасалып, педагогикалық тәжірибелер зерттеліп, эксперименттік жұмыс жүргізілді. Зерттеу нәтижелері әдеби шығармаларды оқыту оқушылардың моральдық құндылықтарды жақсырақ түсінуіне және оларды күнделікті өмірде қолдануына ықпал ететінін көрсетті. Сонымен қатар, зерттеуде осы саладағы педагогикалық тәжірибені жетілдіруге арналған нақты ұсыныстар беріледі. Бұл зерттеу білім беру үдерісін байытады және педагогика саласындағы ұқсас зерттеулермен салыстырғанда инновациялық әдістер мен тәсілдерді ұсынады. Ол қазақ тілі мен әдебиетін оқыту барысында адамгершілік тәрбиесін жетілдіру бойынша жаңа көзқарастарды қалыптастырып, педагогтар мен зерттеушілер үшін құнды идеялар ұсынады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

REFERENCES

Abilgazina, K. Development of Moral Values in the Educational Process. – Almaty: Bilim, 2016. – 150 p.

Kasymzhanova, L. The Role of Literature in Developing Creativity in Primary School. – Almaty: KazNPU Publishing, 2021. – 198 p.

Vygotsky, L. S. Thinking and Speech. – Moscow: Pedagogy, 1978. – 284 p.

Piaget, J. The Moral Judgment of the Child. – Paris: Routledge, 1932. – 352 p.

Bruner, J. S. The Process of Education. – Cambridge: Harvard University Press, 1960. – 221 p.

Auezov, M. Kazakh Literature and Education. – Almaty: Sanat, 1995. – 276 p.

Rakhimova, G. Interactive Teaching Methods in Literature Lessons. – Almaty: Bilim Publishing, 2020. – 148 p.

Zhantasova, A. Formation of Moral Education in Primary School through Pedagogical Methods. – Karaganda: Bolashak, 2018. – 185 p.

Altynsarin, Y. Selected Works. – Almaty: Zhazushy, 1988. – 348 p.

Mukasheva, G. Moral Education of Primary School Students through Literature. – Shymkent: Education Center, 2019. – 128 p.