БIЛIМ БЕРУДI ЦИФРЛАНДЫРУ КОНТЕКСТIНДЕ АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ТИIМДI ЕНГIЗУДІ ЗЕРТТЕУ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл зерттеу Қазақстандағы білім беру жүйесін цифрландыру контексінде аралас оқытуды тиімді енгізу мәселелерін талдауға арналған. Зерттеуде аралас оқытудың артықшылықтары, студенттер мен оқушылардың оқу жетістіктеріне тигізетін әсері, қанағаттану деңгейлері және оны тиімді қолдануға кедергі болатын факторлар қарастырылды. Бұл зерттеу аралас оқытуды енгізудің артықшылықтарын көрсетіп қана қоймай, оның тиімділігін арттыру үшін кешенді тәсілдерді ұсынады. Нәтижелер білім беру сапасын жетілдіру мақсатында стратегиялық шешімдер қабылдауға негіз болады.
Article Details
##submission.citations##
Aubakirova Z., Bekmagambetov N. (2022) Digitalization processes in Kazakhstan and blended learning methods in the education system // Journal of Education and Information Technologies, 5(3), 45–57.
Imanbayev K.T., Tasmaganbetova M.R. (2021) Ways to increase the effectiveness of blended learning in schools of Kazakhstan. Modern education.
Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan. (2023). Digitalization of the education system: innovative methods and practices. Official report.
Nazarbayev D.Zh., Kosherbayeva G.A. (2020). The use of blended learning methods in teaching. Journal of Modern Pedagogy, 9(4), 12-26.
Karabayeva A.B. (2022). Problems of improving the digital competence of teachers in blended learning. Pedagogy and Digital Education, 3(2), 33–42.
UNESCO Institute for Information Technologies in Education. (2021). Digital Learning in Central Asia: Trends and Challenges.
OECD. (2020). Education in the Digital Age: Skills, Opportunities and Challenges. OECD Publishing.
Erimbetova Z. (2021). Implementing Blended Learning in Rural Schools of Kazakhstan: Challenges and Solutions. Central Asian Education Research Journal, 4(2), 56–68.
Kulmanova L.A. (2023). Issues in the Development of Digital Literacy in Kazakhstani Schools. Kazakhstani Journal of Education, 6(1), 27–34.