7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АЛГЕБРА КУРСЫН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУ

Main Article Content

Қалдыбек Мұхамедиұлы Әмір

Аңдатпа

Зерттеу жұмысы 7 сыныптарда алгебра курсын ұлттық құндылықтар негізінде оқытудың тиімді әдістемесін әзірлеуге бағытталған. Бұл әдістеме оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, математикалық сауаттылығын және ұлттық сана-сезімін дамытуға ықпал етеді. Зерттеудің мақсаты – алгебраны мәдени құндылықтармен байланыстыра отырып оқытудың тиімді тәсілдерін анықтау. Зерттеу міндеттері алгебра курсының мазмұнын ұлттық құндылықтармен толықтыру және олардың оқушылардың пәнге қызығушылығына әсерін зерделеуді қамтиды. Теориялық және тәжірибелік зерттеу нәтижелері ұлттық құндылықтарға негізделген оқытудың оқушылардың білім деңгейі мен рухани дамуына оң ықпалын көрсетеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Mukhanov A.K. (2020). Modern methods of teaching algebra courses. Kazakh Journal of Pedagogical Sciences, 15(3), 45-60.

Bekenova E.A. (2021). Methods of conducting algebra lessons using national values. Mathematical Education: Theory and Practice, 7(2), 112-130.

Abdygapparova N.T. (2020). Ways of integrating Kazakh folk problems into the algebra course. Kazakhstan Science and Education, 18(4), 78-92.

Jones M. (2018). Integrating cultural elements into algebra teaching: A global perspective. International Journal of Mathematics Education, 42(5), 303-317.

Lee S. (2019). Algebra teaching methods: Technology and culture. Journal of Educational Research and Development, 10(1), 25-37.

Kuanyshova S.M. (2022). Features of the use of national values in mathematics education at school. Educational Issues: Innovation and Practice, 5(1), 90-105.

Mukhamediyeva, G.K. (2019). The role of group teaching methods in the development of students' logical thinking. Mathematics and Pedagogy, 9(3), 52-65.

Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan (2019). State General Compulsory Standard of Secondary Education. Astana: Ministry of Education of the Republic of Kazakhstan.

Experience of introducing elements of national culture into the algebra course of the Finnish education system. (2020). International Education Journal, 15(6), 210-225.

Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan. (2021). Concept of modernization of mathematics education. Astana: National Academy of Education.Smith, J. & Thompson, R. (2020). The impact of cultural integration on students' algebraic performance. Journal of Cross-Cultural Education, 17(8), 145-162.