PYTHON ПРОГРАММАЛАУ ТІЛІНДЕ 2D ОЙЫНДАРЫН ҚҰРУ ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ АВТОРЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

Main Article Content

Сапаргул Мошке

Аңдатпа

Бұл мақалада Python программалау тілінде 2D ойындарын құруға арналған тапсырмалар жинағын 9-сыныптарға енгізудің маңыздылығы қарастырылады. Python-ның қарапайым синтаксисі мен икемді құралдары оқушыларға программалау негіздерін оңай меңгеруге мүмкіндік береді. Тапсырмалар жинағы оқушылардың алгоритмдік ойлауын, шығармашылық қабілеттерін және командалық жұмыс дағдыларын дамытуға бағытталған. Жинақ үш деңгейге бөлінген: бастапқы, орта және жоғары деңгей. Әр деңгейде оқушылар pygame кітапханасы арқылы қарапайым ойындардан бастап күрделі жобаларға дейін жұмыс істейді. Теориялық және практикалық сабақтардың үйлесімі оқушылардың программалауға деген қызығушылығын арттырады. Жинақта код мысалдары мен шығармашылық жобалар жасауға арналған тапсырмалар берілген. Сонымен қатар, оқыту процесінде оқушылардың креативтілігі мен жұмыстарының сапасына ерекше мән беріледі. Ұсынылған тапсырмалар жинағы мектеп бағдарламасына IT саласына қызығушылық танытатын болашақ мамандарды даярлауға септігін тигізеді. Мақала білім беру сапасын арттыруға және оқушылардың технологиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Sweigart A. (2015). Invent Your Own Computer Games with Python. No Starch Press.

Hellmann D. (2017). Python Programming: An Introduction to Computer Science. Franklin, Beedle & Associates Inc.

McGugan W. (2021). Beginning Game Development with Python and Pygame: From Novice to Professional. Apress.

Lutz M. (2013) Learning Python. O'Reilly Media.

Python Software Foundation. (2025). Official Python Documentation. Retrieved from https://docs.python.org/

Seytkulova G. J., Baimyrzaeva A. K. (2021). Fundamentals of programming: in Python. Almaty: “Orleu” publishing house. Textbook for learning the Python programming language for students of schools and colleges.

Abdykadirov K.S., Zhakupov E.E. (2020). Algorithmization and programming: textbook for schoolchildren. Astana: Foliant Publishing House. Methodical manual aimed at teaching students algorithms and the basics of programming in the Python language.