БИЛИНГВИЗМНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІКТЕРГЕ ЫҚПАЛЫ: АСТАНА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ

Main Article Content

А.Ж. Айнабекова
А.Б. Боранбай
E.E. Kairzhanova
М.Е. Кенжегелді
Ж.А. Майданбек
А.Б. Молдаш
А.Д. Сайлханова

Аңдатпа

Бұл мақалада Астана Халықаралық Университетінің студенттері арасында билингвизмнің академиялық жетістіктерге ықпалы зерттелген. Зерттеу барысында екі тілде білім алу тәжірибесі бар студенттердің оқу үлгерімі, аналитикалық ойлау қабілеттері мен когнитивтік дағдылары талданды. Зерттеу нәтижелері билингвизмнің студенттердің пәндер бойынша білім деңгейін арттыратынын, шығармашылық ойлауға және көпмәдениетті ортада жұмыс істеуге дайындықты жақсартатынын көрсетті. Сонымен қатар, билингвист студенттердің әлеуметтік жауапкершілігі мен мотивациясының жоғары екендігі анықталды. Бұл зерттеу білім беру жүйесінде екі тілде оқытудың тиімділігін арттыру қажеттілігін дәлелдейді және билингвизмнің білім беру саласында маңызды рөл атқаратынын көрсетеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Чиршева Г.Н. Возрастная билингвология : учебник и практикум для вузов / Г. Н. Чиршева. — 2-е изд. — Москва : Издательство Юрайт, 2024. — 166 с. — (Высшее образование). — ISBN 978-5-534-11315-0. — Текст : электронный // Образовательная платформа Юрайт [сайт]. — URL: https://urait.ru/bcode/542564

https://wol.iza.org/articles/impact-of-bilingual-education-on-student-achievement/long

Costa A, Sebastián-Gallés N. How does the bilingual experience sculpt the brain? Nat Rev Neurosci. 2014 May;15(5):336-45. doi: 10.1038/nrn3709. PMID: 24739788; PMCID: PMC4295724.

A National Study of School Effectiveness for Language Minority Students' Long-Term Academic Achievement (T.Wayne, V.Collier). https://static1.squarespace.com/static/5d854ac170e64a71d1de71d3/t/5d9de96a091ee97fc216b378/1570630038328/2002_thomas-and-collier_2002-final-report.pdf